Close
0 produkter
Du har ingen varer i handlekurven.
Produkter
    Filters
    Preferanser
    Søk

    Betaling

    Vi tar i mot betaling med Visa og MasterCard


    Betalingsproblemer med kodebrikke

    På torso.no er det mulig å betale med VISA og Mastercard. For din sikkerhet krever dette BankID. Enkelte kunder opplever problemer med BankID og Java. Vi ønsker å hjelpe dere litt på vei for å løse disse problemene.

    I steget i betalingen hvor man har fylt ut kortinformasjon og skal videre til autentisering, vil pc og mac bruke java for å laste inn vinduet med BankID. Hvis du ikke har installert java, eller har en gammel versjon, kan dette steget feile. DnB har laget en fin guide for å sjekke om du har java installert på pc-en, og om din versjon er utdatert. Gå til guide for å løse JAVA-problemer.

    Alternativ uten JAVA: Betale med BankID på mobil

    Et alternativ for å omgå problemene med Java, er å benytte seg av BankID på mobil. For å få denne tjenesten, går du til nettbanken din og aktiverer BankID på mobil. Det tar bare noen minutter og BankID på mobil er klar til bruk med det samme.

    Telefonen din må også være klar for BankID. Sjekk om din telefon er klar for BankID. Er den ikke det, må du sjekke med din mobiloperatør.

    Nyttig informasjon om BankID

    Betalingsproblemer ikke relatert til BankID

    Hvis du har opplevd vanskeligheter med å betale, setter vi stor pris på om du kontakter oss. Da kan vi ordne en alternativ betalingsmåte, samt at vi får oversikt over eventuelle feil med nettsiden. Du kan sende din henvendelse til torso@torso.no.

    Betaling feiler når man klikker på "Bekreft"

    Noen få transaksjoner blir brutt når man klikker på "Bekreft" på betalingssiden. Om dette skjer, kan du gå til "Ordre" i kontoen din og sjekke om bestillingen har blitt registrert hos oss. Har den blitt registrert, kan du fullføre betalingen. Merk at du må ha vært innlogget før du klikket på "Bekreft" for å ha muligheten til se dine ordre.

     

    Slik fullfører du betalingen:

    1. Klikk på "Min konto" og velg deretter "Ordre" eller klikk "Ordre" nederst på siden. Du kan også gå til dine ordre her.
    2. Åpne den siste registrerte bestillingen. Sjekk at det er riktig dato, og produktene stemmer.
    3. Hvis du finner knappen "Forsøk betaling" under punktet "Betaling", kan du klikke for å fullføre betalingen. Merk at du ikke finner denne knappen hvis bestillingen er korrekt gjennomført, så du kan ikke betale to ganger ved en feiltakelse.